iremgun çok teşekkür ederim canım herşey yolunda çok şükür🙏.tahmin edebiliyorum çalışmak ve bebişli günler olunca forum akla gelmiyor bile😊2 aylık olduk herşey çok güzel bin şükür.6 ay ücretsiz izin aldım bebişi büyütcem biraz🥰sizde iyisiniz inşallah çok öpüyorum bebişi 😘kendine iyi bak canım💕