Byzaa37 Kizlar 23 haftalik olduk ve yol yürüdüğüm zaman evde iş yaptigim zaman belimde ve alt tarafimda agrilar oluyor batiyor gibi resmen sizlerde de öyle oluyor mu acaba normalmi