Herkese selamlar şimdiden bayramınız mübarek olsun anneler anne adayları 🌸🥰 ikiz annelerin yaşadığı genel olarak bir durum var. Herkes “erken doğar,küveze girer,hamilelik zor olur,taşıyamazsın,31-32 haftaları zor görürsün” gibi laflarla bu zamana kadar aklımı allak bullak etmişti. Eminim sizlere de bu tarzlarda bilmişlik taslayan olmuştur. Bu yüzden içinizi biraz olsun rahatlatmak istedim. Bugün 36 haftalığım her şey yolunda haftaya tatil olduğu için acile kontrole çağırdılar ve Allah nasip ederse 37’yi görcez oğluşlarımla erken doğar bunlar sen taşıyamazsın diyenlere inat çok şükür ağlaya üzüle bu günlere kadar geldim💪Bir de tüp bebek olunca korkular 2 katına çıktı ben de ama çok şükür durumlar iyi gelişimler iyi herşeye rağmen taşıyorum onca şişlik uykusuzluk ağrılar ve bunlara rağmen yıkılmadım ayaktayım🙏😍