Es1234- Kızlar 31.haftamdayım çok halsiz hissediyorum. Bişey yapınca hemen yoruluyorum sizde de oluyor mu ? Lütfen yazar mısınız 😌😌
Annesininbirtanesi13 Es1234- bende size başka bir soru sorsam 17 haftaya bu gün girdik kasıklarımda sancı oluyor ve yüzümde normalde sivilce hiç çıkmaz ama iki günde yüzüm sivilce doldu neden acaba ya bi bilginiz var mı daha çok yeniyim endişeleniyorum
2koftemom Es1234- bnde bastan beri cbuk yoruluyorum evde tasıncak bızım dinlene ypyrum. Normal ama yoruldym artık bitsin ys
Es1234- HEPAYNITAN-TANA2 HEPAYNITAN-TANA2 ay cevabınız için teşekkür ederim çok yalnız hissediyodum kendimi
Es1234- Annesininbirtanesi13 kasık ağrısı hep var bende bebek büyüdükçe de ağrı oluyor korkulacak bişey yoktur bence