Nildrmz Ben 10.haftadaydım ilk gittim özele bi sıkıntım sorunum yoktu 32de çağırdı .14-16 haftalarda devlete gitmemi söyledi cinsiyet için ve detaylıya randevu için .Başka özele gittim 22.haftada Sonra 27.haftada yine kendi doktoruma gittim 35’de çağırdı .Sıkıntısız geçiyor Ultrosana sokmayı seviniyor bizim doktor sıklıklaa bi sorun sıkıntımda yok gitmiyorum o yüzden .Aralıklar doktordan doktora ve senin ve bebegının sağlığıyla alakalı oluyor canım yani 💁🏼♀️