_anne- 35+4 haftalığım plesanta deniliyor O haftalardan sonradan zor çıkıyor kanama olabilir diye demiştir doktor benim 37 de alacak sezeryanla .Rahime plesanta yapışırsa doğum zorlaşıyor bekletmiyorlar fazla yani çok dikkat edin kendinize ağır iş yapmayın kanama olursa hemen dr gifin ilişki yasak belkide çıkar inşallah