Alparslan- Merhaba arkadaşlar 31. Haftadan beridir bebeğim doğum kanalında şuan 35 haftalık olduk benim gibi aynı durumu yaşayanlar var mi 37. Haftamizi görebilir miyiz acaba😢
Bereeeeen3 Alparslan- benimde 32-33 kanala girmişti hatta rahimde yumaşama var demişti doktorun , cok şükür 37 olduk inşallah sizinkide bekler cok iş yapmayın bol bol dinlenin 🌸
irem4141 Alparslan- birşey hissediyor msunuz peki ? Yani yürürken zorluk, ya da baskı veya baska bisey?
Alparslan- Gamzeates yaaa bende görebilir miyim o zamanları acaba sancı açılma vs bir seyler var mi? bizde sancı çok oluyor diye 31. Haftadan beridir hastanede yatıyoruz
Gamzeates Alparslan- yani sancım olmustu 35+2 de ciğer geliştirici vurdular 36+2 de nişanım geldi açıklığım yoktu ev de sancını cek kanama su ağrı vs olursa yine gel dedi 36+5 olduk bişey yok
Alparslan- Gamzeates Anladım inşallah bizde o zamanları görebiliriz🤲🏻 bizim de sancilarimiz çok yüksek çıkıyor o yüzden hastanede yatisimiz verildi
Gamzeates Alparslan- inşallah korkmayın ciğer geliştirici vururlar o zaman rahat rahat bekleyebilirsiniz 💜
Alparslan- Bereeeeen3 Maşallah bunları duyunca insana umut oluyor❤️ Inşallah bizde o günleri görürüz sancı olması biraz korkutuyor beni nstde devamlı sancim çıkıyor ama umarım 37yi görürüz 😊
Alparslan- Gamzeates Çok erkenden hastaneye yaptığımız için vurdular ama işte 35 haftalık olunca insan gene de korkuyor 😊😊
Alparslan- irem4141 Evet diğer arkadalari bilmiyorum ama batma hissediyorum yürürken de zorluk kasik ağrısı yaşıyorum sürekli sancilarim da olunca 1 aydır hastane de kalıyoruz