Kızlar 2.ayda verem aşısı oluyor bebeğim de dün oldu. Kolundan ve iki bacağından aşı yaptılar. 3 gün banyo yaptirmayin dediler. Bebeğim çok huysuz ve gaz sancısı çok banyo yapınca rahat bir uyku sürüyor. Bugün banyo yaptırsam ne olur niye aşı sonrası banyo önerilmiyor bilgisi olan var mi