canmyavrum Mucizem_00 ben yeni doğana yeni doğan alt üst takım ve şapkasını almıştım bide tulum aldım ikiside yeni dogana göre. Çok küçük gelmedi.
nevamm1 Mucizem_00 ben bebegim doğmadan önce bütün hazırlığımi e bebekten aldım ve inanki kalıpları çok küçük yeni doğan kesinlikle alma prematüre doğdu bebeğim ona rağmen en falza 2-3 defa giydire bildim.