Semra007 Merhaba kızlar.5+1 im bugün.2 gün önce kese görmüştük.bugün çok ağrım var adet sancısı çekiyorum çok fazla.böyle ağrıları olan oldu mu.doktora sordum normal dedi rahim büyüyomuş ama çok şiddetli😔
One Semra007 normal ama yinede kendinizi çok yormayın mümkün olduğu kadar dinlenin ki bebiş güzelce tutunsun size
Semra007 Derya inşallah normaldir ya.ayağa kalkamıyorum acıdan.normalde de adetim ağrılı geçer.ilaç içerim hep.hassasım sanırım acı eşiğim düşük