Kızlar 2 hafta önce seklaj oldum doktorum yatmana gerek yok günlük işlerini vs yap dedi zaten önlem amaçlı dikiş atıldı. Neyse 2 haftadır hep yattım bugün mecburen dışarı çıkmak zorunda kaldım ve sanırım birazda ayakta kaldım ama şahsi araçla gidip araçla geldim belimden kasığıma ordanda bacağıma vuran bir ağrı var sizce bir terslik mi vardır ki mesai dışı da doktorum cevap vermiyor serklaj öncesinde de hep yattım acaba hamlamis olabilir miyim ki ? Araci da varsayarsak toplam 1 saat içinde git gel yapmışım ayakta yarım saat kadar bekledim