Dün Memorial dicle hastanesinde spinal sezeryan ameliyatım gerçekleştirildi. Başıma gelen talihsizlik covid olmamdi fakat cok şükür doktorum beni ameliyata aldı ve sonrasında diğer hastalardan dolayı izolasyon için yoğun bakım odasina alındım. Oda süslemesidir ziyaretcilerdir vs.dir bunlar olmadığı için çok kötü hissettim kendimi fakat sizin başınıza inşallah bunlar gelmeyecek. O yüzden cok cok pozitif spinal ameliyat hikayeme geçiyorum 🥰🌸 öncelikle odada ameliyat kıyafeti giydirdiler ve ameliyathaneye indik. Belimden anestezi yapıldı oturur vaziyette öne doğru eğildim belimden bi iğne vurdular ama inanın normal kalçadan yaptığımiz ignelerden bile hafifti kendinizi boşuna kasıp ağrı yaşamayın boşuna. Ayaklarima kadar bı sıcaklık hissettim ameliyathane buz gibi oldugu icin o sıcaklık da süper oldu diyebilirim 😄 sonra uzandim önümü kapattılar tabi görmeyeyim diye. Sizin de illaki tansiyonunuz düşecek benim 8-4 oldu mide bulantısı başladı hemen doktora soyledim ilaç yaptılar ve aninda gecti kendime geldim. Sonra sohbet falan kurdum hemsirelerle sırf ameliyati görmemek için. O sırada 5 dk içinde oğlum çıktı. Tabi doktor 3 defa bastirdi karnima ama korkmayin asla ağrı olmuyor sadece baskı hissediyorsunuz ağrı değil. Bebisimi gösterdi mükemmel bi duygu Allah herkese yaşatsınn getirip yanağıma dokundurdular tabi aglamaya başladım. Sonra götürdüler dikislerim devam ediyordu o da bi 15 dk sürdü ve ameliyat bitti odaya çıkarıldım. Ha bu arada sondayi doktor takti uyusuktum cok cok az hissettim. Neyse odaya cikarildim bebegim odadaydi. Hemşireler oğluşumun başına toplanmıştı 😍 tabi ilk gün uyuşukluk gecince karnimda ağrı falan oldu ama gayet normal dayanılmaz bişey değildi. Bebeginiz sağlıklı olsun dünyaya bedel. Kafanizdan kötü senaryolari silin rahat girin ameliyata ve doktorunuzu iyi seçin. Ben dun ameliyat oldum bugün ayaktayim az önce yemek yaptım masallah. Tabi ağrılarım var ama uzanip yurumezseniz geçmiyor yürüdükçe iyi oluyorsunuz. Umarim biraz içinizi ferahlatmisimdir korkunuz varsa iyi gelmisimdir. Rabbim hepimize sağlık sıhhat versin. Bebişinize en guzel sekilde kavusmaniz dileğiyle. Hoşça kalın 🥰❣️