Annesinin_kuzusu ilk hamileliğimi 16 ile tamamlamıştım şimdi 37 deyim ve 13 kilo almışım, evet 15 kilonun üstüne çıkmamak en iyisi ama en önemlisi sizin ve bebeğin sağlıklı olması.. kimseyi eleştirmek değil amacım ancak evet çok kilo almışsın, ay ben 5 kilo almıştım bu halin ne vs gibi yorumlara kulak asmayın derim, bana da çok söylediler Zamanında patlayacak gibisin, tek değildir bu, korkunç görünüyorsun vb diye 92.5 ile doğuma girmiştim çok şükür bir problemde yaşamadım, tansiyon vs bir probleminiz olmadığı sürece sağlıklar yerinde olduğu sürece moral bozmaya gerek yok, her şey çok güzel olacak siz merak etmeyin 😊😊🙏🙏