SunnyG keşke bana da öyle deselerdi. Sağlık ocağındaki ebe emzir mutlaka emziremez mama vermen gerekirse kaşıkla ver biberon kullanma sakın demişti. Hastanede de mama vermemiz gerekti biberonla mamayı getirin verelim dediler. Kaşıkla veremez miyim dedim ciğerine kaçma ihtimali var onu göze alıyorsan ver dedi bana pislik. Hala hatırladıkça sinir oluyorum. Emzirmem konusunda zaten hiç yanıma uğrayan bile olmadı. Biberondan ayıramadık hala