Kayra48 Merhaba kızlar bugün çatı muaynesi oldum ilk defa inanın korkulacak bir şey yok ben çok korkarak gittim ama bumuydu ya dedim 😊 Doktorum açılma yok ama yumuşama var normal Doğum beklicez dedi böyle bir durum başına gelen var mı sadece yumuşama olup ne kadar süre içinde Doğum yaptınız bu arada 37+5 olduk bugün
elifemirasaf Kayra48 ben de şimdi acilden geldim 37+ 5 bel ve kasık ağrım vardı alttan muayene etti ilk defa oldum çok acıdı bağırdım 1 cm açıklık varmış rahimde yumuşama incelme var dedi nst de sancı çıkmadı eve geldik
Zeliha06 Kayra48 bende catı muanesşnden sonra inanılmaz rahatlama oldu alt tarafımda 5 gün oldu sürekli yürüyorum hurma yiyorum merdiven in çık hala gelmeye niyeti Yok😊 pazartesi geri muane var bakalım ne diyecek doktorumuz
mucizemizibekliyoruzz Çatı muayenesinden baya korkutuyorlar ama bence de korkulacak bir şey yoktur. Ne kadar sürdü bu muayene ?