dilarakocak50 İlk hamileliğim bebeğim 6 hafta 4 günlük karnimdan ultrasonla goremiyorlar alttan ultrasonla gözüküyor bu normal mi
eslemsi dilarakocak50 7 hftadan once bn gitmiyorum bu yuzden. Ne gerek var strese grmeye illaki goruncek alttanda bakrirmazdim acikcasi tehlike yaratabilir
Handecik Vajınal yolla görünmüş sıkıntı yok. Beta yukseldıkce bir kac gune karından ultrasonla da gorunur. Şimdi çok küçük
Yasemibrahim dilarakocak50 benimde 8 inci haftaya kadar ultrason la görülmüyor alttan baktı doktor öle kalp atısını dinledik kızım 2 hamileliktede öle oldu rahmin yapısıyla alakalı demişti
mimar_anne Canım benim de 6+4 de karından görünmedi bebek gazdan dolayı alttan bakmışlardı sonrasında karından net görünüyor merak etme