Bende 33 haftamdayım göbeğim epey çatlamış durumda yavaş yavaşta yukarıya doğru çatlıyor birde kırmızı kırmızı hep doktoruma sordum ama genetiğe bağlı naparsanda çatlayacağın varsa çatlarsın demişti doğumdan sonra anca 1 seneye geçer demişti oda beyazlamasından bahsediyor sanırım bu renk kalmasında 🥹