Bilgekpn 4. Ayımda covid geçirdim, belirti hissettiğim an test yaptırdım pozitif çıkınca hemen doktoruma haber verdim ben de korkuyordum çünkü bebiş için, arkadaşlarımda covid yüzünden bebeğini kaybeden de oldu erken doğum yapmak zorunda kalan da :( coraspirine başladık 1 ay kullandım. Hastalık sürecinde de bol bol yedim içtim güçten düşmedim takviyelerimi de aksatmadan aldım. Çok şükür gelişim geriliği yaşanmadı bebiş iyi durumda 34 haftadayız. Siz de stres yapmayın doktorunuzla güzelce süreci geçirirsiniz 🌸 sağlıkla büyüsün gelsin bebiş