25 hafta hamileyim bendede başladı kızlar ama doktorum normal dedi.kişiden kişiye değişio kimi ilk aylar kimileri daha sonra yaşıo bulantıları demişti ama yine bi doktora danışın.büyüklerde genelde saçları çıkıo uzuo ondan olur derler 😇allah hayırlı kolay hamilelik sağlıklada kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi.🙏