Brlbby Benim de Bat 20’si ama bir belirti yok zaten olması için çok zorlamadım 2 kez ilişki oldu artık tutarsa😌
2022Mom2022 Brlbby Oh mis 😂 yok canım ben bir an önce anne olmak istiyorum 33yaşındayım yeter Artuk 😂
2prensesannesiiii 2022Mom2022 bat 20 temmuz fakat ben doktora gitmeden önce denedim korunmasız ilişki oldu 2 kimyasal 1 kürtaj var kalbi durduğu için doktorda testler istedi korun dedi 3 ay gebelik olursa yine düşük olur dedi ama olmadı gibi olsaydı hissederdim doktorun abarttığını düşündüm olursa düşük önleyici ver yani 🤦🏻♀️
haticenurrr bu ay erken yumurtlama gördüm o yüzden batdan emin olamıyorum ama 20-21 sanırım, hicbir belirti yok cunku aramıyorum😂 insallah buradaki herkes hayırlı haberi verir🙏🏻🥰
2prensesannesiiii beyzamci 😂😂😂 ya neden daha çok erken boşuna üzülmeyin 5 gün kala çıkar 7 6 gün hikaye hep valla 5 gün kala erkenci test yapın çıkar geç döllenmeyse arkadaşım 4 aylık hamile adeti 2 hafta geçti negatif çıktı hep en son bi daha yaptı testin kırmızısı patlayacaktı o derece cuma cinsiyeti öğrendik erkek🥰 biraz daha bekleyin inşallah gebesindir canım🙏🏻
2022Mom2022 2022Mom2022 benimde ilk düşük sonda kimyasal ☹️Bu ay yine umutluyum belirtiler var ama korkuyorum işte☹️
2022Mom2022 2prensesannesiiii ya siz ciddimisiniz bende diyorumki kendi kendime yumurtlama günüm gelmeden 3 4 gün önce bende belirti başlıyor iki kez oldu ikisindede hamileydim ama malesed kötü sonuçlandı şimdi yine 12 gün kaldı benim 5 6 gündür belirtiler başladı ben şook,