Herkese selam güzel anneler , 6 temmuzda beta sonucum 810 , 48 saat sonra tekrar baktirmami söylemişti bugünkü sonucum ise 1324 artışın güzel olmadığını ve iki katı olması gerektiğini söyledi doktorum takipçisi olucaz dedi fakat sağlıkli olmadığını kanamamin gelebileceğini söyledi çok morelim bozuldu bu şekilde artışı olup sağlıklı gebeliği ilerleyen var mı iyi veya kötü yorumlariniz benim için çok önemli