Banutugba 35+4 gebeyim. Vajinada zonklama ve ağrı olmaya başladı sabahtan beri. Normal mi sizce 🥲 doğum belirtisi mi ne bilmiyorum. Yardımcı olur musunuz lütfen 🙏
Gguner Banutugba 1 aydır şiddetli olarak yaşıyorum bu durumu. 40+4 oldum hala kanala bile inmedi açılmam yok. Doğum belirtisi değil
ArasBulutun_annesi Banutugba korkma canım magnezyum eksikliğinden oluyo ilaç kullanıyomusunmşuann36 haftalığız 34 haftadan beri bndede var
Minigebe Banutugba dün sordum doktoruma yerleşmeye calisiyor çoğunluk ondan oluyor dedi ağırlaşıyor aşağı baskı yaptığı için de olabilir
Htce1 31+3deyiz şuan bunu yazarken bile acı çekiyorum çok fazla ağrım oluyor bacaklarıma da vuruyor kasıklarımdan korkuyorum 😔
Banutugba Htce1 rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin. İnsan tecrübesiz olunca geriliyor gerçekten
ArasBulutun_annesi Banutugba tamam işe oyuzden oluyo aşrım oldukça içiyorum yarıösaatte geçiyo magvital kullanıyorum çokta memnum doktoruna söyle onu kullanblrsn uygun görürürse
Banutugba ArasBulutun_annesi bayramdan sonra kontrolüm var. Gittiğimde Bi danışayım teşekkür ederim ☺️ 💕
dilara1908 Benimde bu şekildeydi doktor bağların gerilmesinden kaynaklanıyor diyip magnezyum ilacı verdi. O zaman yanlış hatırlamıyorsam 20. Haftadaydım şu an 26 haftadayım ilaç gerçekten çok iyi geldi . Tabi sen doktora sor yanlış yönlendirmeyeyim ☺️
csmaknc Banutugba 32den beri alttan ağrım var kaşıklardan 35+2 olduk bu hafta bel ağrısı da eklendi perşembe kontrol var bi an önce gidelim diye bakıyorum
Banutugba csmaknc 🥲 geçmiş olsun inşallah sağ salim kucağınıza alın bebişi. Benimde bel ağrılarım var. Daha çok zonklama şeklinde.