Ozgekarakoc Kızlar hersey yolundayken 37+2. Günümde kontrol in gittiğim hastanede acil sezeryana alındım nolur dua edin bana sabahtan beri ağlıyorum kendimde değilim tansiyonum çok yüksek çıktı doktor gebelik zehirlemmesi dedi
Marblingg Ozgekarakoc sakin olman lazim cnm kendine zarar genelde 38 de aliyolar zaten herseyde bi hayir vardır cogu zaman fsrk edilmeden bebege zarar verebiliyo sen sanlisin simdi bebegine kavusmana bak ☺️☺️ saglikla gelsin insallah
teachervera Ozgekarakoc Canım ya bende senin gibi oldum 37 de alındım yüksek tansiyon ve protein kaçağı yüzünden
SinemUnalOzturk Korkma Allah’tan doktora gitmişsin bugün. Şu mübarek günde Allah yardımcın olsun. Sürekli ihlas süresini oku biliyorsan. Bebeğine sağlıklı bir şekilde kavusursun inşallah
-_Esra_- 37 hafta doğum için erken değil canım bende 37 de doğurdum kuvezi görmedi bile bebeğim Tansiyon için birşey diyemeyecegim başımdan geçmedi inşallah sağlıkla alırsın yavrunu