Motherbabyy 3 kere gebe kaldım kendim kaybettim ne varsa kullandım kaybettim bi takım rahimden işlemler oldu sonra aşılama dedi doktor yapalım tm dedik yapıldı ocak ayında ve tutmadı ben smdi yine kendim hamile kaldım 9 hafta bitiyor üzülme diyemem cunki ordan çıktığım da çok ağlamıştım yaşadığım kötü şeyler üstüne de o olunca tabi şimdi gene o korkular başladı hamile kaliosun bu sefer de korkular birakmio ağla üzül dök içini ama devam et pes etme ben çok mücadele veriyorum kalcam karnım delik desik iğnelerim var sırf sağlıklı doğsun die çevredekiler bilmio eskileri biliolar bana derlerdi senin yerinde olsak çoktan pes etmiştik insanlara ne kadar kolay değil mi içerdeki yangını sadece bizler anlarız ağla üzül ama ayağa kalk snra yeniden yeniden dene asla pes etme 🤲🏻