Benjaminannesi bana her şey gaz yapıyor mide rahatsızlığı bağırsak sıkıntısından dolayı tüm ailem böyle bebem de aynı benim gibi doblosu olan enişte göbeği gibi göbeği var öyle geziyor alıştı artık.Keskegi çok severim olsa da yesem valla.Siz de yiyin bir kereden bir şey olmaz