Merhaba kızlar 37 haftalık hamileyim bugun çatı muayenesi oldum doktorum çatımın iki yanı müsait olup üstü basınç olduğunu söyledi bu normal doğuma engel değil ama zor bir normal doğum olacak dedi yırtılma falan fln vs sonradan bana bilgi vermedin deme dedi kararsız kaldım sezeryandan çok korkuyorum açıkçası bu durumu yaşayan varmı acaba aranızda