Mrb 29 hafta oldum hala isime karar veremedim hangisini duysam ya ailede var ya da hoşuma gitmiyor çok fazla inceliyorm isim de zor bir konu zaten neyse benim ismim nurşah kendime uygun düşündüm yine de kafama yatmadi ayrıca Meva
Simay Elizan Elisa buldum yine de kafama yatmadi gibi yardımcı olur musunuz değişik anlamlı güzel kibar isim ariyorm