Ogretmen_Anne_ Portbebe anakucağı mı aldınız kızlar puset mi? Zaten ikisinin kullanım süresi kısa olduğu için bebeğim kışın doğacak o yüzden portbebe almayı düşünüyordum ama şimdi kararsızım fikir verir misiniz siz neden hangisini tercih ettiniz?
Asenahil Port bebe aldım benim de ağustosun ilk haftasına denk gelicek inşallah, kanguru aldım bebek arabası da almadım Allah nasip ederse yaza baston alirim diye düşündüm portbebeyi de dolap uygulamasından aldım