Bimucizeee olmazmı..
Benim 32 hafta.
Karnım şekilden şekile giriyor.
Dr um hareketi yasakladı.
Nidacord die bi ilaca başlattı. Ekstra progestan 6 saatte bi fitil olarak zaten alıorm.
Bayrama gelmeseler falan drdi. Nst de sancı çıktı.
18 temmuz randevum var. Ozamana kadar bile dayansa dr iyi olur dedi…