ardenmom çok geçmiş olsun, bu durum geçecek ben çok çektim bundan ama geçti gerekirse burnunuzu tıklayın, ben pamuk tıkayıp yemek yiyordum her şey ama her şey kokuyordu dediğiniz gibi, koku hassasiyeti varsa sadece şanslısınız bulantı yapmasından iyidir. Onun dışında geçmiyor maalesef zaman gerek bukantınız fazla olursa Dr söyleyin size ilaç versin yoksa geçmez o günler