Patito__ bende öyle düşündüm biliyomusun canım. Atıyorum oturmaya gittiğinde acıp içine yatırırsın uyur. Düşme tehlikesi olmaz , hem temiz olur. Kıl tüy kaçmaz agzına. Bilmiyorum banada cok mantıklı geldi. Sadece kafama takılan altına ekstradan minder koymak gerekir mi acaba. Sert olur mu yatırınca