Xeyale96 asilannesii bugun gitdik ilk aylar böyle oluyormuş,kahverengi ara ara geliyor,yatak istiraheti önerdi,acab böyle olan varmı
asilannesii Xeyale96 benim işte 3 hafta boyunca kahverengi lekelenmelerim oldu. Sürekli oturdum yattım evde hiç iş yapmıyorum. Sadece yemek yapıyorum. Dışarı çıkmam yasak uzun süre yürümek falan. Sende dikkat et.
Xeyale96 asilannesii teşekkür ederim,sizde kaç hafta bebiş?inşallah sağlıkla kucamıza alırız🤲🏻,ilk haftalarda oluyormuş böyle ama insan yine de korkuyor
Sennurklcc Benimde 6. Haftada olmuştu 2 gün sürdü geçti yerleştiği için oluyomuş çok korkmuştum bende şimdi 29 haftalık olduk bile ama doktora danışmakta fayda var pregeston vermişti 😌
Be77_35 Benimde 7. Haftamda olmuştu bir hafta boyunca lekenlenmelerim devam etti ama doktora gitmiştim ilk lekelenmede. Progesteron vermişti birde istirahat ettim 1hafta şuan iyiyiz çok şükür