Arkadaşlar merhaba beni üzen ve aynı zamanda kafamı karıştıran bir durum var lütfen yardımcı olur musunuz? Bebeğinizin kalp atışı kaçıncı haftada oluştu ? 6 hafta 3 günlük bebeğime 2 doktor da kalp atışı yok sağlıksız 1 hafta daha bekleyip kürtaj yapalım dedi sizce geç döllenme den dolayı gelişimi küçük ise kalp atışı duyulmayabilir mi çünkü 8. hafta da net olur diyorlar baya kafam karışık ve çok üzgünüm yardımcı olursanız sevinirim