Ayss01 Kızlar bugün doktorum bu ilaçları yazdı. Aksef Kanım da enfeksiyon çıktı onun içinmiş. Ursactive kaşıntılarım icinmis. Yorumları filan okudum baya tehlikeli bi durummus bu ilaci yazma sebebi. Doktorum fazla bi bilgi vermedi telefonda görüştüm. 35+4 haftalık gebeyim. Bu kadar çok ilaç kullanmaya da korkuyorum bilgisi olan var mi kullanan filan
irem4141 Ayss01 bu ilacı neye istinaden verdi ? İdrar tahlili filan mı yaptı veya şikayetle mi gittiniz ?
Susam1920 Safra enzimlerinin vücuda birikmesideb kaynaklanan kolestaz diye bı hastalık var gebelikte kaşıntı yapıyor onun için veriliyor
JJ19 Enfeksiyon için verilen bir antibiyotik bu , hamilikte ilk 3 aydan sonra kullanıla bilir, mecbur kalınan durumlarda antibiyotik kullanılıyor. Enfeksiyon daha fazla zarar verir bebege