Hamişler aranizda surekli tansiyonu düşen var mı, sürekli tansiyonum düşüyoo.1 hafta once iş yerinde tansiyonum düştü fenalik geçtirdim gendimden gectim apar topar hastaneye kaldirdilar beni doktorum normal boyle seyler dedi serum takip gonderdiler. Bugun dışarı çıktim tansiyonum düştu sürekli bayginlik geciriyorum gercekten psikoljim o kadar bozuldu ki hicbir sosyal hayatim kalmadim, bu yüzden yıllık izne ayrilmak zorunda kaldim dayanamiyorum. 16+1 oldun hiç kilo alamadim mide bulantim yuzunden
Sizce ne yapmaliyim fikir verirmisiniz😭