Canpolat Deletedmom_7156 evet bende öyle başlicam ki yapıp koyayım ondan sonra mutfak temizliği olacak 😀heryere sıçrarsa nolur nolmaz 😀
lauris bende 31 haftalığım o gün pazardan fasulye lübye aldım ayıkladım haşladım difrize attım geriye kaldı domates sosu çok şükür gecen seneden kalan var ek yapacam bu sene inşallah çok yorulmadan hemen biter sizlere de kolay gelsin kızlar