Mavininbiri Deletedmom7373700 36 haftalık ız. Işte o bir damla olması sinirimi bozuyor 😂yanma da bu 1,2 gündür fazla olmuş dün hastane deydim ama öyle bir sorun yoktu, 2koftemom arkadaşımızın dediği gibi klima dan da olabilirrr
Soncul Mavininbiri çok su içmek lazım çok önemli ben ağırlıgından altıma işiyomuşum az az bende diyorum bu sarı su ne kulotumda 😵💫😵💫😵💫
Ssseera Mavininbiri bende 37 Haftalığım çok sık idrara çıkmaktan gece uykum sıfır maalesef doğuma kadar sabredeceğiz yeter ki sağlıklı doğsun bebişlerimiz🙏🏻
Mavininbiri Ssseera Öyle tabi. Ama öyle olunca çok stres yaşıyorum ve almam gerekn sıvı yi alamıyorum buda bebek için kötü
Mavininbiri Bekaranne Çok su içemiyorum korkudan aşırri rahatsız ediyor bu durum zaten su içince daha kötü ve sık oluyor 🥺