ipekveannesi Çok şükür 38+4te dün gece bebeğime kavuştum darısı bekleyenlere 😍 çok şükür bu doğumumda çok hızlı 20:16 hastaneye girdim 20:46′da oğlum kucağımdaydı. Kendimi toparlayınca ayrıntılı yazarım hikayemi ❤️
MDeniz42 ipekveannesi ayyyy Allah anneli babalı büyütsün nasıl oldu ayrıntılarını yazarken lütfen beni de etiketleyin. Özel bir şeyler yaptınız mı bunun için merak ediyorum
HurremSultan ipekveannesi Allahım nasip et🤲Allahım nasip et🤲 Allahım nasip et🤲Allahım nasip et🤲Allahım nasip et🤲 Maşallah suphanallah inşallah hepimiz böyle hemecicik doguruveririzzz🌸🌸♥️🤲
ipekveannesi MDeniz42 çok teşekkür ederim ♥️ sadece youtube videoları izledim hareketleri yaptiktan sonra kasılmalarım başladı öyle özel birşey yapmadım ama çok dua ettim duanın gücüne inanıyorum ❤️
HurremSultan ipekveannesi amiin cumlemizinki🌸🤲 sizin bebenizde sağ salim analı babalı büyüsün inşallah 🤲🌸
ipekveannesi Deryak52 büyük ihtimal sezaryen olursunuz dönmez artık bu saatten sonra gün vermedi mi doktor
Pelinakcn ipekveannesi ay maşallah ne güzel, analı babalı büyüsün inşallah 🙏🏻 böyle güzel doğumların darısı bize 😅🙏🏻
Deletedmom7373700 ipekveannesi ay gözünüz Aydın. Güleyim kınayım da başıma gelsin 😂 darısı başımıza inşallah. Bizde inşallah 30 dakika da doğururuz hemen kolayca yırtıksız dikişsiz 😂
ipekveannesi Deletedmom7373700 aminn çok teşekkürler ❤️hastaneye zor yetişirsiniz inşallah 😂 ufak bir yırtık oldu 3 dikişle atlattık bunada şükür 😅
Deletedmom7373700 ipekveannesi ay çok güzel 3 dikiş allahım gülüyorum sana başımıza gelsin bizimde hayırlısı ile misler gibi doğurup güle oynaya çıkalım hastaneden 🤤🤭♥️