Aliniko Merhaba Bugün doğum iznine ayrıldım. Doktorum ne zaman rapor yazmalı? Haber vermeyi unuttum, bugünde bayram tatile giriyorlar. Geçmişe dönük rapor yazabiliyorlar mı. Bilgisi olan var mı acaba
Hilay34 Aliniko 32. Haftada çalışabilir raporu almıştım, şuan ben de izne ayrıldım. Doğum olana kadar ekstra bir rapor istenmedi. Doğumdan sonra hastane sgkya bildirecekmiş
Kiraz1112 Geçmişe dönük rapor yazamiyorlar bayram dönüşü yazdir raporunu resmi tatil zaten bir sıkıntı olacağını sanmıyorum