Ballkusum_33 Nusay ben neler çektim öğrendiğim gibi başladı şimdi 14+5 hala arada bir olur ama 6-12 arası çok kötüydüm sanki bel kemiklerim kırılmış gibi yürümek tuvalete oturmak işkence gibi geliyordu.
Nusay ayla__ bende ayakta kalınca ağrıyordu ama bugün ilk defa yataktan kalkamadım ağrıdan ve saat 3 kadar sürüdü yan tan yürüdüm resmen Allahım sağsalim şu dönemlerimizi atlamayı nasip etsin 🤲🏻 İyi bayaramlar 🙋♀️🌸
Nusay Crnn_1 biraz uzanıp dinlendim ve belimin arkasına yastık koydum iyi geldi şimdi uyurken de yastık koyucam ilk defa böyle bir bel ağrısı çektim. İnşallah olmaz hepimizde geçmiş olsun iyi bayramlar 🙋♀️