[silindi] öldürüldükleri için grev yapmıyorlar sadece sizde bunu anlamıyorsunuz maaşlarına iyileştirme istiyorlar bunun İcin yapıyorlar,35 hafta geleyim ilçeden ile muayene olmaya gidip grev var diye geri dönmek zorunda değilim,eşim jandarma ama komutanı aradığında ben bugün grev yapıyorum nöbette çıktım gelemem demiyor uykusuz 32 saat çalışıp tekrar görevine gidiyor dinlenmeden,konu canilerin katletmesi olsa hepimiz destek oluruz doktorlara ama aynı maaşı alıp canları her istediğinde grev yaptıkları için haksızlar