Gulcin09 Cansel_45 o haftalarda çok normal insan birşey yiyemediği için halsiz oluyor ben ayvaya limon sıkıp yedim o rahatlatıyordu 11.haftada geçti çok şükür sizin de uzun sürmeden geçer inşallah
eylulmomm @Cansel_45 o sıralar ayağa bile kalkamiyordum hicbisey yiyemiyordum şuan 30 haftalığız yemek fln yiyebiliyorum bir sıkıntı yok 14 ten sonra biraz daha iyiydim sadece sabahları hala oluyo yediğimi çıkartmiyorum ama safra oluyo
gzmmgnyy Cansel_45 benimde çok oluyordu o haftalarda özellikle sabahları çok fazlaydı ama 10.haftada geçti çok şükür bulantılarım ,tuzlu kraker çok iyi geliyodurdu bulantılarıma
Ebrumurat123 Cansel_45 kalp atışlarını duydunuzmu acaba ben 6+3 bugün duymadık haftaya tekrar gidicem
neseligunler Cansel_45 ilk haftalar benimde çok oluyordu 6 kilo verdim ama şuan 14+5 geçti gitti umarım bidaha gelmez 😁