Suleyya canım.ben 34 haftalik hamileyim 22. Haftadan beri var o batma baskı ama insanın naisl canını yakıyor bir anda geliyor böyle gitmiyo da yani herşey normal diyor doktor da bnde korkuyorum erken doğum olmasından inanki ne yürüyüş yapabiliyorm ne de böyle oturabiliyorum dışarı çıkmıyorm bu batma yüzünden kapandım eve