Armess_loya dolandırıcı bunlar, böyle birsey olsa, icra takip için evine mahkeme kağıdı gelir canım, uyapdan bakabilirsin dava durumun var mı diye… e devletten pek detay çıkmaz…
benimmdunyamm Durubebegim dolandırıcı bunlar e devlete gir adına açılmış dava var mı bak varsa zaten görürsün
Nehir-Poyraz Durubebegim kız bunlar dolandırıcılık için yapılan bi sistem eşimede gelmişti defalarca. Tanıdık avukata sorduk e devlette de bişey çıkmayınca dolandırıymış meğer 🤣 eşimde arayıp sövmüştü 😁😁
Talihimyokbahtimkara Durubebegim Adınıza açılmış dosyaları icra dahil e devletten görebilirsiniz. E devlette adınıza açılmış bir dosya görürseniz eğer dosya yıl ve numarasını yazın bir kenara Google’dan uyap vatandaş portal şeklinde aratın gelen sayfa adalet bakanlığının sayfası olacak oraya kimlik bilgilerinizle giriş yapın daha sonra e devletten aldığınız dosya bilgilerini girerek dosyanızın detayını inceleyebilirsiniz. Bu tarz mesajlar genelde dolandırıcı oluyor hasar kaybı tanzim olarakta gelebilir. Böyle bir durumda ilk yapacağınız söylediğim şeyleri yapmak olsun. Eğer gerçekten bir dosyanız çıkarsa baktığınızda güvenilir bir avukata verin. Küçük bir meblağ ise tutar direk dosyanızın bulunduğu adliyenin ilgili sayılı icra dairesi kasasına ödeme yapın ve ilgili icra dairesine başvurup dosyanızı kapattırın
Serife_1503 Durubebegim aynı mesaj banada geldi sakın inanıp göndermeyin. Zaten çok saçma söyledikleri şey 😂