İlginiz cevabınız için çok teşekkür ederim.Transferin 10 günü beta değeri 120 idi.İki gün arayla üç test daha yapıldı.199,306,580 olarak arttı.Progestan iğne ve fitil kullanıyorum . Doktor degerın yavaş yukseldıgını bunun sorunlu bı durum olduğunu söyledi . Bayramdan sonra muayeneyle bakılacak.Ama her an kanama olma ıhtımalı var. Dış gebelik de olabılıyormuş.Beklemekten başka çare yok.Ama motıvasyonum cok düşük