Ya kızlar dün hastaneye gittim ama o kadar rahattım ki karnım vs çok rahattı. Sebebi de doğum pozisyonu alan oğlum tekrar dönmüş kafası sağda vücut solda yatay şekilde. Sonra aşırı hareket etti dün baya baya. Akşamdan itibaren hareketleri derinden geliyor sanki oynadığını hissediyorum ama dışardan görünmüyor. Acaba sırtını dönmüş olabilir mi?