bsr24 ben her ay gidiyordum beta baktırmaya kimse de sorgulamadı şşmdiye kadar eğitim araştırmanın acilinde hep yaptırdım hatta bu akşam yine gidicem yükselmiş mi diye kontrol için. Özele gitmek zorunda değiliz bir test içinde poliklinik randevusu almak çok saçma iki dk test yapcaklar alt tarafı zaten randevu bulunmuyor da orasını boşverelim 😂