Canisi28 Ben 18 haftada serklaj oldum şu an hamd olsun 28+4üm ama zaman geçtikçe kaygılarım artıyor, iki gündür pek keyfim yok açıkçası bu yüzden. İlk hedefimiz 28 sonra 34 sonra 37 hafta. 28e gelene kadar 28i görürsem rahatlarım demiştim ama şimdi de korkuyorum erken doğum olur diye, Rabbim sınamasın inşAllah
Çok stres yapıp bebeğimi de üzmek istemiyorum kafamı dağıtmaya çalışıyorum olduğu kadar