Gulcandnrts Merhaba arkadaşlar 36 haftadan bebeğim ilk defa çok tekme atar gibi hıçkırık ta olabilir kalp atışı gibi durmadan beş dakika oynadı nedeni nedir sizce?
Elifimm123 Gulcandnrts et oynaması gibiyse hıçkırık canım uzun süreli olur tekme hareket seklinde gelir ve durur
1prenses2prensyenigebe Gulcandnrts 10 dk hıçkırdığına şahidim hatta eşim ve inanmayan olur mu öyle şey diyen kaynanam bile elini koyup şaşırdı
Dobbymommy Gulcandnrts Bende de her gün bi kere oluyo mutlaka hareketlerini hissettiğimden beri. Bizim hıçkırığımıza göre hızlı tabi ki eğer titreme gibi değilse 2 saniye 3 saniyede bir oluyısa hıçkırıktık. Çırpınır gibi titriyorsa dikkat edin ama
Mehi23 Gulcandnrts bende de kalp atışı gibi hiss ediyordum gitdim NST ye bağlandım kalp atışı çok çıktı bebişin tansiyonum çokmuş o yüzden bebişinde kalp atışı artıyormuş müayene edinin mutlaka❤️
Mavininbiri Gulcandnrts Öyledir büyük ihtimal.ama içiniz rahat etmiyorsa yine de bir acile gidip bakın derim
Sinmalts Gulcandnrts merhaba bende 35 haftalık hamileyim o bende de oluyor. Hıçkırıyor miniğim ☺️ korkmayın ☺️
afrAybars Hıçkırık 😂 en sevdiğim hareketi resmen ayakları nerde başı nerde o an napıyo biliyosun çok keyifli 😍