Merhaba kızlar ben 38+6 haftalık hamileyim. Doktorum özel muayene. Geçen gittiğimde bu çocuk bayramdan sonra ancak gelir ama bayramda ben yokum kendini yorma suyum gelmesin dedi. Gelirse ne olacak dedim çatını yaptığımda bebeğin kafası çok yukardaydı sezeryana almak zorunda kalınabilirsin dedi. Ama sürekli vurguladı bayramda burda olmadığını. Ebesi de ben burdayım korkma diyor. Doktor olmadıktan sonra ebeyi napayım. Hem özel gidiyorum güya. Böyle bi şey başına gelen var mı? Aşırı tedirginim her an doğacak da doktor olmayacak diye. 😭😭😭